блог компанії "Оболонь"

Previous Entry Share
Перший в Україні комікс про відповідальне споживання пива
obolon_in_ua
Друзі, привіт!

Наш спільний проект досяг фінішної смуги, і ми хочемо щиро подякувати вам за прихильність й увагу до проблеми відповідального споживання пива серед студентства та молоді.

Нагадаємо, 2 липня Команда експертів та PR-команда, зібралися на стадіоні «Оболонь Арена», щоб у інтерактивному форматі «за 24 години» створити перший в Україні журнал-комікс про відповідальне споживання пива. Для участі були запрошені талановиті та досвідчені копірайтери, фотографи, блогери, психологи, бізнесмени, студенти, готові використати свій досвід і талант для загальної мети.

Готова версія журналу вже доступна для читання та завантаження за посиланням нижче, а друковану версію ми розповсюдимо серед ВНЗ Києва в кількості 1000 примірників.

Перший в Україні комікс про відповідальне споживання пива

Відео-звіт з події:

перше
друге

У результаті спільної роботи за 24 години було розроблено 10 веселих та повчальних історій, у яких будь-хто з нас зміг би впізнати себе, своїх друзів або знайомі історії про те, до чого може призвести безвідповідальне споживання пива. Сподіваємось, комікси підкажуть, як можна пити пиво з розумом, отримувати насолоду та користь від хмільного напою.

«Цей журнал був створений молоддю для молоді, тому він говорить її мовою, та є більш ефективним, ніж стандартна соціальна реклама» - каже Максим Кушнір, заступник директора з маркетингу корпорації «Оболонь».

Антон Білецький (організатор більше 15 проектів «24 години»), додає: «Події «24 години» завжди цікаві, а коли вперше застосовується новий формат - це вдвічі цікавіше! Хочемо донести до молоді, що алкоголь потрібно споживати відповідально, щоб отримувати від нього задоволення і не мати від цього проблем».

«Весело, корисно, відповідально! Поєднавши емоції та натхнення, на виході можна отримати чудовий результат, який буде надихати ще довгий час. «Комікс за 24 години» був унікальним проектом, коли пивна компанія говорить про відповідальне споживання своєї продукції» - ділиться враженнями Тарас Парандій, приватний підприємець та ідеолог здорового образу життя, що випив під час проекту найбільше «Живчика» ;)

Дякуємо, що були з нами протягом цих місяців. І завжди пам’ятайте: «Відривайся нереально – споживай відповідально!» :).

  • 1
Щось не дуже активно блог вашої компанії ведеться...
Питання: чи виробляються ще "Оболонню" (а якщо ні - чи будуть ще вироблятися) слабоалкогольні напої "Текіза" і "Мохітас"? Отримати відповідь по телефонній "гарячій лінії" неможливо - "всі оператори зайняті"...

  • 1
?

Log in