блог компанії "Оболонь"

Оktoberfest 2010
obolon_in_ua
Група українців повернулася з найбільшого у світі пивного фестивалю Октоберфест, який щороку проходить у Мюнхені (Німеччина). Усі вони виграли подорож до Баварії завдяки акції від торгової марки «Zibert», що тривала з 1 серпня по 15 вересня 2010 року. Із понад 100 тисяч учасників акції, які відправляли СМС-коди, виграти пощастило лише 50 любителям пива та німецьких традицій.

Українці на Октоберфесті

Більше фоток!Collapse )

Українці на Октоберфесті
obolon_in_ua

«Пізнай Батьківщину разом із пивом Оболонь!»
obolon_in_ua
1 жовтня 2010 року стартує акція «Пізнай Батьківщину разом із пивом Оболонь!», яка триватиме до 30 листопада 2010 року включно. Усім шанувальникам українського пива улюблений бренд дарує численні призи, головний серед яких - автодім для подорожей рідним краєм.

В арсеналі подарунків від ТМ «Оболонь» є все для тих, хто любить свою Батьківщину і прагне більше дізнатися про її незвідані куточки. «Оболонь» дарує 50 подорожей Україною на двох, 80 велосипедів, 80 GPS-навігаторів, які допоможуть не заблукати під час поїздки. Також кожен учасник акції може виграти одну з 80 фотокамер для того, щоб зберегти найкращі моменти, та один з 80 зручних рюкзаків, які стануть у пригоді мандрівникам. Крім цього, до призового фонду акції входить 30 000 магнітів із зображеннями історичних місць України. І, звичайно, кожен шанувальник пива «Оболонь» має шанс виграти головний подарунок – автодім (будинок на колесах), який стане надійним помічником у подорожах на будь-які відстані.
 

Для участі в акції необхідно купити акційну продукцію ТМ «Оболонь» та зареєструвати унікальний 8-значний цифровий код, що розташований під кришечкою, повідомивши його оператору гарячої лінії за номером 0-800-507-300 або вказавши його на сайті www.promo.obolon.ua. Розіграш призів відбуватиметься щотижня. Головні призи – автодім та подорожі Україною на двох - будуть розіграні протягом 20 днів після закінчення акції.

Начальник відділу маркетингу ринку пива ЗАТ «Оболонь» Олексій Безуглий: «З метою розвитку позиціонування бренда як «пива твоєї Батьківщини» розроблено іміджеву акцію. На подяку споживачам, які підтримують вітчизняного виробника та обирають пиво ТМ «Оболонь», ми приготували цілком конкретні подарунки для подорожей, які допоможуть краще пізнати рідну Батьківщину».

Бренд-менеджер ТМ «Оболонь» Антоніна Осиховська: «Для зручності споживачів механіка акції є надзвичайно простою. Кожен знайдений код є виграшним. При цьому не потрібно витрачати кошти на надсилання СМС – треба просто пити пиво «Оболонь», насолоджуватися його смаком, а знайшовши код під кришкою, дзвонити на гарячу лінію та отримувати призи. Головний приз – це унікальне надсучасне авто, обладнане усім необхідним. Відтак переможець, який виграє дім на колесах, зможе дуже комфортно подорожувати Україною, всюди відчуваючи себе як удома».

Рух із hike: цього разу стрітбол
obolon_in_ua

 

Інтернет-проект «Створи свій рух із hike», розроблений для бренда агентством ITCG, отримав подальший розвиток: на черзі друга подія. 4 вересня 2010 харківський стадіон «Металіст» прийме фінал чемпіонату з вуличного баскетболу за підтримки знаменитого пивного бренда.

Рух із hike: цього разу стрітбол



На USL hike Streetball Fest зберуться 32 сильних команди України, переможці регіональних турнірів. Розважати уболівальників будуть герої шоу «Україна має талант-2» - «Герої майданчиків», фрістайлери і шоумени, виконавці слем-данків (художніх кидків м'яча) й інші артисти стрітболу.

З березня 2010 команда «hike» веде спілкування з авторами ідей у групі hike Вконтакте. Висловитися і проголосувати мав можливість кожен. У результаті користувачі винесли на голосування 26 пропозицій, з яких стрітбол виявився найпривабливішим. Не дивно, адже цей вид спорту стає все більш популярним в Україні.

Цікаво, що майданчиком для розвитку й анонсування проекту стали виключно соціальні мережі (Вконтакте, Facebook, Twitter). Такий підхід повною мірою забезпечив реалізацію головного завдання проекту: мотивувати і стимулювати ініціативу молоді, підтримати створення творчих, яскравих ідей колективного дозвілля, незвичайних шоу, рекордів, подій. Найбільш популярні концепції «hike» допомагає реалізувати – надає матеріальну й організаційну підтримку.

Нагадаємо, що першою подією в рамках проекту «Створи свій рух із hike!» став Танцювальний рекорд України. 19 червня на Оболонській набережній зібралися 1319 чоловік, що побили всі попередні українські рекорди наймасовішого танцю просто неба. Більше про Танцювальний рекорд України тут.


Наші юристи літають, а ваші?
obolon_in_ua

Наші в небі
obolon_in_ua
_KOT0809
Головний юрист компанії «Оболонь» Андрій Вітченко: "Найважливіше правило відпочинку – це вміння переключити вид діяльності...
Більше фото...Collapse )

Жигулівське від пивзаводу №3
obolon_in_ua


Починаємо клепати відео виключно для ютюба :) Насолоджуйтесь!

Жигулі, ви мої Жигулі :)
obolon_in_ua

Жигулівське презентували в пивній на Басейній
obolon_in_ua

Київський пивзавод №3 випустив «Жигулівське»
obolon_in_ua


Київський пивзавод №3 випустив «Жигулівське»

У Києві на пивзаводі №3 почали наливати «Жигулівське» пиво. Саме так могло звучати інформаційне повідомлення на початку 80-х років. Адже в той час Київський пивзавод №3 ще не мав назви «Оболонь». Сьогодні пивовари компанії «Оболонь», які пам’ятають смак пива тих часів, відновили старий рецепт «Жигулівського».

На презентації ТМ «Жигулівське» директор з якості корпорації «Оболонь» Валентина Микусевич повідомила: «У Радянському Союзі більше 200 броварень випускали пиво «Жигулівське». Але пиво Київського пивзаводу №3 ("Оболонь") вважалось одним із найкращих у Союзі. Артезіанська вода, найкращі інгредієнти робили оболонське «Жигулівське» надзвичайно смачним. Ми відродили добре відомий багатьом смак. Основну рисою нашого пива є відсутність пастеризації. Безумовно, короткий термін зберігання - лише 30 діб - забезпечить наявність у торгівлі завжди свіжого «Жигулівського» від «Оболоні».

Олексій Безуглий, начальник відділу маркетингу ринку пива: «Враховуючи останні споживчі тенденції, ми вирішили повторити минулий досвід і відродити пиво «Жигулівське» виробництва ЗАТ «Оболонь». У зовнішньому вигляді продукту збереглося класичне оформлення в стилі 80-х. Ми вдались до своєрідної ретроспективи, адже всі пам’ятають популярність «Жигулівського». Ми плануємо, що до кінця року нове пиво займе 0,5% ринку, але цілком можливо, що фактичні результати перевершать наші сподівання».

Характеристики пива «Жигулівське»: густина 11,0 %, алкоголь 4,2 %. Випускатиметься пиво у скляній пляшці 0,5л, ПЕТ 1,0л та 2,0л, а також у кегах 30л та 50л. Орієнтовна вартість хмільного напою в скляній пляшці 0,5 л - 3,38 грн.


?

Log in